Hieronder vindt u verschillende programma’s die onze communicatie vergemakkelijken en het overzicht van de financiën van uw bedrijf optimaliseren.
Sage Cloud Demat is een online samenwerkingsplatform voor boekhouding. Het stelt ons in staat om uw gedigitaliseerde boekhouding te beheren door eenvoudig uw documenten te uploaden voordat het platform hun verwerking automatiseert. U krijgt 24/7 toegang tot uw ondersteunende documenten in één gecentraliseerd en beveiligd online archief. Na synchronisatie door ons, heeft u ook inzicht in uw cijfers en belangrijkste indicatoren in de vorm van een dashboard.
Silverfin is een platform dat boekhoud- en financiële processen vereenvoudigt. Het bevordert de samenwerking tussen het boekhoudkantoor en haar klanten door middel van analysetools. Het stelt ons in staat om uw financiële gegevens vanuit onze boekhoudsystemen te centraliseren en te standaardiseren. Na synchronisatie door ons, kunt u 24/7 toegang krijgen tot uw financiële rapporten en ook de efficiëntie van onze adviezen verbeteren.
Arco is een platform voor veilige digitale archivering. Het vergemakkelijkt het beheer van uw documenten die onderhevig zijn aan bewaartermijnen en wettelijke voorschriften. Het stelt ons in staat om toegang te hebben tot de geschiedenis van al uw documenten. U krijgt ook 24/7 toegang tot al uw bewijsstukken om nuttige informatie op te halen.
Door ons contactformulier in te vullen, heeft u de mogelijkheid om het urgentieniveau van uw verzoek aan te geven, zodat we onze teams kunnen mobiliseren binnen de meest geschikte termijnen voor uw behoeften.